• ergonomische oplossingen
  • webshop
  • persoonlijk advies
  • coaching & training
  • pijnvrij en vitaal werken

Stappen van je retour
Het complete plaatje in 8 simpele stappen

 

1. Aanmelden

Meld je retour aan op de manier die jij fijn vindt.

Je kunt een e-mail sturen, bellen (06 36 02 96 71) of via je account een retour aanvragen.

Binnen 24 uur ontvang je van ons bericht.

Info@vitaliteitatwork.nl?subject=retour%20aanvraag

2. Inpakken

Pak je product alvast netjes in en check nog even of hij compleet is. Het liefste hebben we hem in de originele verpakking.

Stop de verpakking in een omdoos en vul deze goed op, zodat het product mooi beschermd is en zeker weten goed aankomt.

3. Label plakken

Je ontvangt je gefrankeerde retour label altijd per e-mail. Nederlandse klanten een PostNL label, Belgische die van DHL.

Met het label ontvang je gelijk duidelijke retour instructies. Zo vragen we of je het label op de langste zijde van de doos wil plakken.


4. Ophalen of wegbrengen

Op naar het dichtsbijzijnde PostNL pakketpunt of DHL punt.

Binnen 14 dagen kun je jouw pakket terugsturen. Bij PostNL mag je hem ook meegeven aan de chauffeur als hij iets komt afgeven.

 

5. Je pakket gaat retour

Je pakket is met PostNL zo'n 1-2 werkdagen onderweg. Retouren met DHL doen er ongeveer 2-3 dagen over.

Wij ontvangen de pakketten doorgaans in de middag. Zodra ze binnen zijn duiken we er bovenop.

 

6. Controle van je product

We pakken je retour er z.s.m. bij. We controleren de functies en kijken of hij nog in top conditie is.

We streven er altijd naar om het product dezelfde dag nog te controleren. Vervolgens nemen we contact met je op.

 

7. Alternatief of geld terug

Je hebt je aankoop teruggestuurd omdat je er niet helemaal tevreden mee was. Net die verkeerde maat of het product bevalt gewoon niet.

De keuze is nu aan jou. Wil je graag een alternatief, of wil je toch liever je geld terug?

 

8. Retour succesvol!

Je retour is afgerond en we hebben je hopelijk naar wens geholpen.

Mochten er zaken zijn die je liever anders ziet, laat het dan even weten. We kunnen onze service met alle verzamelde feedback stapje voor stapje verbeteren.

 

Nog een paar aandachtspuntjes voor je retour Want niemand houdt van verrassingen

  •  Voor een gratis retour vanuit Nederland dient je pakket maximaal 175x78x58 cm groot te zijn en onder de 30 kg
  •  Voor een gratis retour vanuit België dient je pakket maximaal 60x40x40 cm groot te zijn en onder de 20 kg
  •  Let goed op gebruikssporen. Bij aanwezigheid daarvan crediteren we maximaal 50% van het aankoopbedrag
  •  Heb je een productverpakking onnodig beschadigd of ben je hem kwijt? Dan crediteren we maximaal 75% van het aankoopbedrag
  •  Zorg dat je product compleet is als je hem inpakt
  •  Je kunt per bestelling 1 keer gebruik maken van gratis retourneren
  •  Bij de aanwezigheid van een door gebruik ontstaan defect wordt de retour geweigerd

Veelgestelde vragen
Antwoord op de meest voorkomende vragen over retourneren

 

Waar kan ik het pakket met PostNL label afgeven? 

Dit kan bij 1 van de PostNL pakketpunten, die je met behulp van deze link snel kunt vinden.

 

Waar kan ik het pakket met DHL label afgeven? 

Dit kan bij 1 van de DHL punten, die je met behulp van deze link snel kunt vinden.

 

Moet ik een labelprinter hebben om het label uit te printen?  

Nee hoor. Je kunt het label met een normale printer afdrukken en bijvoorbeeld met wat transparante tape op de doos plakken.

 

Moet ik de productverpakking persé in een extra doos doen?  

Heel graag. Een productverpakking is niet gemaakt om onbeschermd vervoerd te worden. Je verkleint de kans op schade tijdens transport aanzienlijk met een omdoos, en vergroot daarmee een succesvolle retour.

 

Ik weet niet zeker of mijn retour goedgekeurd wordt, omdat er wat schade op zit. Wat kan ik het beste doen?  

Neem even contact met ons op en stuur eventueel een foto naar info@vitaliteitatwork.nl. We kunnen op afstand vaak al zeggen of het product wel of niet goedgekeurd gaat worden.

 

Wat houdt een “zichttermijn” in? Mag je hem dan uitproberen?  

Een zichttermijn geeft je de mogelijkheid om het product voorzichtig te bekijken en te proberen. We raden gebruik van 90 dagen niet aan, want dan is de kans op gebruikssporen erg groot.

 

Waarom crediteren jullie niet het volledige bedrag bij een beschadigde of ontbrekende productverpakking?  

Een beschadigde of ontbrekende verpakking maakt het product voor ons onverkoopbaar. We moeten gaan kijken of er een nieuwe doos beschikbaar is, deze bestellen en het product opnieuw inpakken.

 

Wat als de productverpakking enkel geopend kan worden door hem kapot te maken, zoals bij blisters?  

Als je het product enkel kan openen door de verpakking kapot te snijden of knippen, dan is dat jouw goed recht. We vergoeden bij een retour dan gewoon 100% van het aankoopbedrag.

 

Als ik mijn product terug stuur, kan ik dan mijn geld terug krijgen?  

Dat is inderdaad mogelijk. Je kunt ook samen met ons kijken naar een geschikt alternatief.